18 Ağustos 2009 Salı

Hamilelik Çatlaklarını Önleme... En azından benim yaptıklarım :)

Hep rejim hep diyet lafları nereye kadar, biraz da faydalı bilgiler vermek lazım. Kilo alıp vermejkten dolayı kalçamda ve bacaklarımda çatlaklarım var. Dedim ki kendi kendime, kilo değişimleri nedeniyle çatlayan hamilelikte kimbilir ne hale gelir. Bu işlerin biraz da genetik olduğunu bildiğimden hemen anneme koştum, şekil üzerinde inceleme yaptım :) Annemde çok olmamakla birlikte birkaç tane olması beni derin düşüncelere saldı, önlemlerimi sıkı almalıyım, gerisi Allahtan diye düşündüm.

Doktorum PREGNACARE diye bir krem önerdi ve 4. aydan itibaren kullanmaya başlayabilirsiniz, daha önce gerek yok dedi. Fakat ben durur muyum, 2. aydan itibaren hemen kullanmaya başladım, deri yumuşasın hazırlık olsun diye. 1 kutuyu sabah akşam sürerek 2 ay içinde bitirdim. Ama internetten araştırmalara da devam ettim. SKİN DOCTOR isimli ürünün pek çok tavsiye aldığını gördükten sonra bir kutu da ondan aldım. Günde 1 defa sabahları kalkar kalmaz olmak üzere bolca sürdüm. Haftada 1 defa da banyodan sonra bebe yağıyla yağlı güreş müsabakasına çıkacakmışcasına yağlandım:)



Fakaaaaat, Amerikadan bir arkadaşımın gönderdiği TUMMY BUTTER içlerinde en beğendiğim ürün oldu. Yoğun kakao kokusuna sahip bir krem, kokuya hassas olanlar kullanamaz ama ben bayılarak kullandım. Sabah Skin Doctor, akşam da bolca Tummy Butter... Üstelik de fiyatı Amerikada hayli ucuz, giden gelen birine sipariş verilebilirse şahane olur, Türkiye'de ise internetten 30-40 TL civarında bir rakama sahip olabiliyorsunuz.



Çok şiddetle tavsiye ediyorum, kremlenmek için biraz emek verdim ama değdi doğrusu, oldukça kilo almama rağmen karnımda tek bir çatlağım yok. Diğer bölgelerimde ise yeni çatlak oluşumları engellendi, bi tane bile yeni çatlak olmadı yani.

Arkadaşlarımdan bliyorum, üşendiler, sürmediler, göbekler iyice çıktıktan sonra jetonlar düştü ama iş işten geçmişti. Şimdi tonla para harcıyorlar yok lazer yok kremler geçsin diye ama hafiflemekle birlikte hiçbirinin çatlağı geçmedi.


Benden küçüüüük bir tavsiye, çatlak olmaması için erken krem kullanmaya başlayın.



NOT: Yukarıda söylediğim gibi hiç hamilelik çatlağım yok, dedim ya ben çok iyi bir kullanıcıyımdır... :)

Hiç yorum yok: