5 Ekim 2009 Pazartesi

:)))

İşte budur, aslında tartılmak için cumartesiyi beklemem gerekiyordu ama yoğun ısrarlara dayanamadım ve bugün sabah tartıldım, 69,5 olmuşum :)) Şimdi bazıları diyodur tipe bak bu rakama seviniyo diye ama benim için çok önemli bir adım. 2seneden uzun süredir 70in altını görmemiştim. Hamile kaldığımdan daha zayıfım şu an ama zaten 72yle hamile kaldığım düşünülecek olursa durumun vahameti bir kez daha anlaşılır.

Ayrıca biraz önce kulak misafiri oldum, bizim burdaki yeni işe giren zayıf kızlar kendi aralarında konuşuyordu. Hepsi de benim kolum kadar, o ayrı mesele. İlk defa 58-59ları görmüş korkunç bir haldeymiş. :) Ben tabiki kendi sevincimi onlarla paylaşamadım, bari buradan sizlere ilan edeyim :)

Çok mutluyum Çok mutluyum lay laaay looommm...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

tebrikler....
başarması kolay görünen ama zor bir iş....