22 Ekim 2009 Perşembe

Zorla bağış toplamak

Geçen gün işten çıkmış başım önde yorgun argın eve gidiyordum, böyle bi kalabalık bi hareket dikkatimi çekti, bi grup insan bişeyler konuşuyor, göz ucuyla baktım geçtim. Meğersem 1 kişi bunların arkasındaymış, böyle üzerime doğru atıldı. Vıdı vıdı ben bilmemkim, bilmemne için para topluyoruz vıdı vıdı taramalı tüfek gibi konuşuyo, inanın anlamadım bile kim için ne için olduğunu, birine bişey alıncak ama ne :)) Aslında ben böyle numaraları yemem çok da inanmam, yardımlarım bende saklıdır şahsa doğrudan vermeyi tercih ederim. Nası canımdan bezdirdiyse 2 dakikada tamam dedim, ne kadar topluyorsunuz diye sordum bağış işi gönül işi siz bilirsiniz filan dedi. İyi neyse, bozuk yok 50 tl vardı uzattım, 10 tl yardım edebilirim dedim. Aaa olur muymuş, herkes 20 tl veriyormuş dır dır, bana zorla 30 tl uzatıyo, şöyle kaşımı kaldırdım, 10 tl alın lütfen dedim sert bir sesle. Daha da uzatsaydı geri ver paramı uleeennn kıvamında bi yaklaşımım olacaktı :) Kadına hayır diyen çıkmamış heralde, pek bi garipsedi:)

Kadına bak ya, beni zorla günaha sokacak akşam akşam, ben hiç tanımadığım birine 10 tl vermişim, sen burun kıvırıyorsun. Allaha şükür param var ama nedir bu zorla gasp mantığı? ya gerçekten son parası bu olan birine denk gelseydi, o kişi hayır deme özürlü biri olsaydı...

Neyse, yardım yerine ulaşırsa ne mutlu bana, yok başkalarının cebine girerse de haram zıkkım olsun:)

Hiç yorum yok: