18 Kasım 2009 Çarşamba

Durum Raporu

Evde asayiş berkemal. Sorunları benim istediğim şekilde hallettik, kocam kendisinden beklemediğim şekilde olgun davrandı ve hayatımıza dair kararlar aldığını, beni sevdiğini ve mutlu etmek için daha fazla çaba göstereceğini söyledi. Ben de bunun üzerine çok sevindiğimi ve gösterdiği iyiniyetin fazlasıyla kendine döneceğini belirttim. Mutlu mesut bir aile olduk gene :)))

3 gündür kıramadığım direnç noktam olan 70kg'ı kırmış ve üst üste 69 küsürlü rakamları görmüş bulunmaktayım ve çok mutluyum. Tabi bunda haftanın 3 günü sabahın köründe kalkıp spor yapmamın da katkısı olduğunu düşünüyorum :)) Dün gece yavru kuşumun hır çıkarıp sabaha kadar 6 kere uyanmasına rağmen bu sabah da sürünerek kalkıp 1saat 10 dk spor yaptım, şimdi çok zinde hissediyorum.

Lipo Lazer-LPG-lenf drenaj seanslarım iyi gitmekte, dün 3.ye girdim. Bacaklarda düzelme başladı, güzellik salonundaki uzman da LPGyi yaparken yağlarımın çok dirençli olmadığını ve kırılmaya başladığını, göbeğimde aleti çevirirken küçük bir yağ tabakasının dağıldığını farkettiğini ve aleti daha rahat döndürebildiğini anlattı :))) Benden çok umutlularmış :) Ben de kendimden umutluyum valla, 10 Aralıkta tüm seanslarım bitiyor, bu zaman kadar kendime 68 olma hedefi koydum ama bakalım, kısmet... 5.seans bitince ki bu haftaya salı oluyor, vücut ölçülerimi tekrar alacaklar, o zaman sonuçları birlikte değerlendiririz.. :)

Herkese iyigünler dilerim...

Hiç yorum yok: