23 Kasım 2009 Pazartesi

Emeklerimin sonuçlarını almaya başladım yavaş yavaş...

Bugün işyerimdeki arkadaşlardan bir kısmı toplanarak bana ne kadar zayıfladın demek için yanıma geldiler :))) Hafta sonu eski pantolonlarımı daha doğrusu kilo aldığım için yepyeni kalan pantolonlarımı denedim, %80i oldu. Olmayan %20lik kısım ise çok zayıf olduğum 38 bedenlikler ki bunların sayısı da oldukça az:) Herneyse işte, ben bir giyip bir çıkarırken kocam resmen kıskandı ben,i eski giysilerim oldu diye:)) Çalış seninkiler de sana olur deyip çatlattım ortadan :)))

Cumartesi günü iyi geçti rejimi bozmadım aksine az yedim ama pazar çok fena çuvalladım, kendimi tutamadım resmen. Sabah kocaman bir soğuk sandwich, akşam ise ekmek arası yağda kızarmış balık-salata yedim, 1 dilim de yağsız kek (rejimdeyim diye az kalorili yapmıştım sözde) yuttum :(( Ama sabah kalktığımda regl olduğumu farketmemle böylesi yoldan çıkmamın bir sebebi olduğunu anlamış oldum. Şiş halimle bile zayıfladın diye iltifat aldım ya, çok mutluyum

Şu lazer var ya benim gittiğim, sanırım işe yarıyor. Giysilerde bollanma hissediyorum. Kalça kısmı daha hızlı eridiği için göbek ve yandaki simitlere odaklanacaklar kalan 5 seansta. Yukarıda eski pantololarım oldu derken kalça kısmı güzel oturdu ama bel kısmında biraz fışkırma kaldı. Onu da halledebilirsem değmeyin keyfime... :))

3 yorum:

DaiSy dedi ki...

Valla sizin adınıza çok sevindim. Benim kararlardan birisi tabiri caizse tamamen çuvalladı. Belkide bunda da bir hayır vardır diyerek dayanmaya çalışacağım.

mariposa dedi ki...

Belki de çuvallamamıştır, ara vermiştir sadece, belli mi olur??

DaiSy dedi ki...

Bakalım çıkmadık candan ümit kesilmez hesabı biraz daha sabırlı olmak gerekiyor galiba..

İyi bayramlar dilerim..