6 Kasım 2009 Cuma

İlk Mim :))

Beni Batın Umut'un tatlı annesi Hicran mimlemiş. Ay bu ilk mimim, çok heycanlıyım :)) Kendisine buradan teşekkür ediyorum.

Başlayalım cevaplamayaaaaa...

1.Dolabını açtığında hangi renkler fazla?

Tabiki siyah. Ama napim hem iş yerinde kuratıcı oluyo, hem de kiloları saklamada yardımcı. Kahverengiye de bayılırım. Bir de beyaz üstler olmazsa olmaz...


2.Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramazsan olmaz?

İpekyol ve Hotiç'e mutlaka uğrarım, olmadı vitrinlerine bakarım:)


3.Kendini rahat hissettiğin giyim tarzı?

Sade giyimden hoşlanırım, ama aksesuarlarım-takılarım mutlaka taşlı, ışıl ışıldır.


4.Kesinlikle sexy diyebileceğin şeyler?

Düzgün sürülmüş olması kaydıyla kırmızı parlak ruj


5.Asla giymem dediğin kıyafetler

Büyük puantiyeli giysiler, bir de son dönem modaydı ya garip etekler sanki böyle kulakçıkları var, basenleri devasa gösteriyor. İşte onu öldürseler giymem...

6.Fiyatı gereği ulaşılması zor olan markalardan beğendiğin?

Guess ve Vakko. Gerçi Guess Türkiye'de pahallı, yurtdışında aşırı bişeyi yok. Vakkonun ise çantalarına bayılıyorum.

7.En fazla yatırım yaptığın sektör?

Bebek ve ayakkabı. Giyim (istediğim kiloya ulaşana kadar mecburi harcamalar dışında çok fazla şey almamaya çalışıyorum) ve kozmetik (artık evden taşacaklar, ben de çok fazla kullanamıyorum vakit darlığından, sabah 20 dakika makyaj yapacak lüksüm kalmadı) harcamalarımı oldukça azalttım

8.Kitap film spor hangisini diğerlerine göre daha fazla yapıyorsun?

Biliyorum çok kötü bişey ama kitap okumaya çok fazla zaman ayıramıyorum. En son Elif Şafak'ın Aşk romanını okudum Ağustosta, rezalet durumdayım yani. Film orta sırada geliyor. Fırsat olursa diyelim. Spor ise eskiden her akşam spor salonunda en az 2 saat geçirirdim (evlenmeden önce-zayıfladığım dönem), şimdi ise öğle tatillerinde yarım saat yürüyüş, mümkün olduğunca çok hareket ikilisi ile günlük sporumu yaptığımı umuyorum


9.Dışardayken yemek yemeyi en çok tercih ettiğin yerler?

Urfalı Hacı Mehmet, Mac Donalds, Mangal..

Kısa bip not; Urfalı Hacı Mehmette girişte bebeğinizi alıyorlar, gözünüzün önünde oyalıyor, oynuyor, size rahat yemek fırsatı sunuyorlar. Çok güzel yani... Her seferinde oyuncak da hediye ediyorlar. Üstelik de bizim kıza doğumgününde eve oyuncak göndermişler. Yani tam aile yeri, bebekle gidilesi bir mekan.

Kime paslasam, kime paslasam bilemiyorum, malum 9 izleyicim var:))

Renklerden gidelim; Kara kitap, Beyaz Mendil ve Mavi'ye paslıyorum.

Hepinize kolay gelsin.....

1 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Çok güzel bir mimdi,biraz geç oldu ama cevapladım.Teşekkürler hayatım.