1 Aralık 2009 Salı

Bir bayram hadisesi...

Bayram ne kadar güzel geçse de illa bi pürüz çıkacak. Saçma sapan bişey hiç umurumda değil ama anlatayım bari. Bayramın son günü eşimin bir akrabası bize iadei ziyarete gelmek istedi. Telefon açtı, eşim de dışardaydı,konuşma aynen şöyle gerçekleşti;

- onlar;Merhabalar canım müsait misiniz ziyaretinize gelmek istiyoruz bi beş dakika.

-ben; eşim dışarda, halletmesi gereken bi işi var ama ben evdeyim müsaitim buyrun gelin.

-Onlar; hııı o zaman biz daha sonra geliriz.

-ben; Lütfen ben müsaitim, emin misiniz, eşim yoksa yok ben varım, buyrun gelin.

- onlar; yok yok biz daha sonra geliriz, görüşmek üzere...

Görüldüğü üzere ne onlarda kırgınlık ifadesi var ne ben bişey yaptım. Ama daha sonra kaynanoşa gitmişler, surat yapmışlar, gelin bizi çağırmadı filan demişler. Kaynanoş eşime, eşim de bana sordu, ben de olayı anlattım, bahsettiğim akrabalar biraz fesat olduğundan ve daha önce ortalığı karıştırma girişimleri bulunduğundan tabiki benim sözüme riayet edildi. Eşim çok kızdı bunlar napmaya çalışıyo diye, kaynanoş da fırçalamış siz ne biçim insanlarsınız ortalığı karıştırmaya aramızı bozmaya çalışıyosunuz diye...

Aman ya, beni hep kıskandılar zaten, Allah ıslah etsin onları, ne yalan söyleyim beni hiç etkilemedi, umrumda da değiller, işin garibi düşman falan da olmadım, acıdım sadece...

Benle yaşıt işsiz, eşsiz, dostsuz, babasız olmak zor olmalı.... Allah herkesin gönlüne göre versin, kimseyi birinin huzurunu bozmaya çalışacak kadar mutsuz etmesin. AMİN...

3 yorum:

DaiSy dedi ki...

Ne kadar içi boş insanlar var etrafta yahu. Sen sadece rejime kitlen hadi bakem :)

mariposa dedi ki...

:) Peki Daisyciğim, ama rejim bana kitlendi napcizz?:)))

DaiSy dedi ki...

Aboww :) Bundan sonra haftada sadece 1-2 kez liste dışı birşey yersen problem çıkmaz. Biliyorum çok zor ama sonuç için denemeye değer.