7 Aralık 2009 Pazartesi

Koca kıyağı...

Benim kocaya bi haller oldu, spor salonuna yazdırmış bizi demiştim ya sabahları kalkıp gidiyodum. Ama güzel seanslar ve spinning dersi akşam olduğu için pek katılamıyordum. Ben oldum olası kalabalık hareketli dersleri çok severim. Kocacık da bunu bildiği için bana kıyak yaptı, hafta içi iki akşam iş çıkışı istersen spora gidebilirsin yavru kuşa ben bakarım dedi:)))

Bu akşam hoppidi hoppidi zıplayacağım, çok mesudum :))

Ha bi de güzellik salonu maceram vardı, ben bayramda sapıtık gibi 1,5 kilo alınca utandım tabi, bu işlem bi işe yaramıyo diye mızmızlandım, onlar da allah allah genelde çok iyi sonuçlar alıyoruz siz demek ki kırılan yağları boşaltamıyorsunuz, size ozon sauna ve bilmemne masajı yapalım, yoğun programa alalım dediler. Fazladan bişeyler yapıyolar, valla kocam da popon küçüldü dedi, ölçümler de fena değil, son 3 seans kaldı, net sonuçları haftaya yazarım.

1 yorum:

sirinanne dedi ki...

Ben de yüzmeye gitmek istiyorum. Ama hangi ara bilmiyorum.

Sana başarılar..