18 Ağustos 2010 Çarşamba

Üçüncü bölüme ek :)

Yazmayı düşündüğüm bir şeyi atlamışım, hemen ek yapayım müsadenizle:) Burada herşey kızların görselliği üzerine yapılandırılmış, her yerde seksi seksi açık saçık kızlar. Kumarkanedeki kurpiyerlerin bir kısmı öyle, garsonlar zaten etek giymiyor :) Vallahi, bööle kısa bir tunik gibi altına parlak çorap :) Kumarhanelerde gezerken gündüz vakti podyum gibi yerlerde danseden şahane güzel kızlar gördüm. Bi bizim gibi turistler yolda ayaküstü bakıyor, kumar oynayanlar kaldırıp kafalarını göz ucuyla dahi bakmıyor, sanki farkında bile değiller. Yazık dedim içimden, maymun gibi herkesin ortasında gündüz vakti dans ediyorsun kı.ını başını sallaya sallaya ama beyhude yani, üzüldüm resmen, her yer böyle birsürü güzel kız saçma sapan biyerilerini sallıyor. Gece kulübüne gittik, dedim ya maymun gibi şov yapıyorlar diye, tavana bi tane lastik takmışlar, bildiğin kamyon lastiği, kızın teki cıbıl cıbıl geldi lastik üzerinde sallanıyo:) Gece herkes sarhoş, herkes bir alem, bu da Vegasın kötü yönü.

(Bi de porsiyonlar oldukça büyük, salatalar korkunç, herşey kızartma ama ben sürekli yürüdüğüm ve günde 2 öğün yediğim için kilo almadan gelebildim.)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

o kadar popo görmek başını döndürmüş canım. sevgiyle kal,mutlu ol...

mariposa dedi ki...

Valla öyle ama inanır mısın her taraf popo olunca insanın bakası gelmiyor:)))

Adsız dedi ki...

inanırım artık için kalkıyor.bende bol popolu ve gögüs manzaralı bir ülkede yaşadıgımdan,herşeyin fazlası zarar.sevgilerle kal...