20 Nisan 2011 Çarşamba

Bloğuma Kavuştum Şükür :)

Merhaba arkadaşlar, herkes biliyordur Türkiyede bu bloglara erişim engellendi ya ben de öylece kalakaldım. Bi türlü beceremedim, sizlerden kimsenin numarası yok maili yok ulaşamadım. Birkaç post önce artık sık sık her gün yazıcam demiştim, komple engellendi dumura uğradım.

Herneyse efendim, zannımca ben hariç herkes bir yolunu bulup bloğuna ulaşmış, pek sahipsiz bırakmamış. Ben tabi bilgisayar özürlü bir tip olarak yasak nasıl olsa kalkar diye beklemekten başka bişey yapmadım. Bugün de tesdadüfen kontrol edeyim diye baktım, sayfa açılınca pek bir sevindim:)

Bundan sonra daha şevkli yazıcam anacım, alıştıktan sonra blogsuz kalmak sizleri okuyamamak pek zormuş.

Yaklaşık 1,5 aydır belki de daha uzun zamandır görüşemiyoruz, kendimden bahsedeyim birazcık. Ben hamileyimmm:))) 8 haftalık oldu. Arkadaşlarımdan duyduğum kadarıyla ikinci çocuklarda hamileliğin ilk üç ayı zor geçiyormuş kilo veriliyomuş sonra da az alınıyomuş. Bekledim bekledim bende bişey yok, hafif bulantılarım oluyor ama yememi engelleyecek kadar değil :) Ben de ne güzel bu sefer hafif hasarla atlatırım diye sevinmiştim ama nerdeee... 2 ayda 2 kilo aldım. Aklım başıma geldi ama, gene yürüyüş arkadaşımı ayarladım, sabahları 1 saat işe kadar yürüycez, bugün başladık mesela. Haftada 3 gün yürüsem insan şeklinden çıkmadan bu hamileliği tamamlarım gibi geliyor :)

Ay bloğumu buldum yazdım ferahladım. Bu postu yayınlar yayınlamaz sizin postları okumaya başlıycam. Kaldığımız yerden devam.... :)Herkesi öpüyorummmm

Hiç yorum yok: