27 Nisan 2011 Çarşamba

Dün geceki hallerimiz

Genelde (!) normal insan gibi yiyorum ama şişmeye devam... Kafayı yiycem, sabah gene 1 saat yürüyüş yaptım. Şimdiye kadar 2 kilo almış bulunmaktayım, 2 ayda iki kilo belki korkunç ötesi değil ama göbek bölgem acaip şişti, dar pantolonlar olmamaya, genişler dar gelmeye başladı. Bu sefer çok farklı olacak gibime gelmişti ama gene davul gibi olucam şimdiden belli oldu. :(

Sevgili kocam da elinden geleni yapmakta, 1 hafta önce filan geç gelmişti. Zaten geç gelecek diye sinirliydim, beni uyandırınca iyice cinlerim tepeme çıktı, gel bak ne aldım sensiz boğazımdan geçmedi diye mutfağa sürükledi, 40 tane midye dolma almış gece gece. Oturduk limonu sıka sıka yedik gecenin ikibuçuğunda. Tam da yarı yarıya yemişiz, nası yuttuysam 20 tanesini anlayamadım :)

Ertesi sabah, kocacım teşekkür ederim ama gece bana bişey getirme istemiyorum. Üstelik midye dolma hamileler için zararlı onu hiç alma dedim. Tamam demişti ama dün gece sucuk/ekmek ve köfte/ekmek getirmiş. Bu sefer yemedim, mis gibi de koktu ama yemedim, bi de üstüne çemkirdim alma demedimmi diye:)

Bu yeme içme faslını bir kenara bırakalım. Dün akşamdan bahsedeyim biraz. Akşam 6 gibi eve geldim. 6,30da koca beyi aradım ne zaman gelcen yemekleri ona göre ısıtayım filan diycektim, teli elime aldım kalp kalbe karşıymış(!) koca bey aradı. Ben daha bişey diyemeden ben bu akşam yemeğe gelemiycem canım, bi arkadaşım ziyarete geldi ofise, onunla yemeğe gidicez dedi. Bunu daha önce de yapmıştı, çok kızdım, sen benle dalga mı geçiyosun çok saygısızsın son anda mı haber verilir diye fırçayı bastım. E napim hayır diyemedim diyo. Bana bak, senin o arkadaşların arasında aklı başında adam yok mu, bu adamın karısı ne der kızar mı diye düşünmüyo mu, illa ben millete pislik mi yapayım, huyumu suyumu söyle millet benden tırssın, salak karıları gibi pısırık zannetmesin. Burası yolgeçen hanı mı, söyle bigün önce ondan sonra nereye gideceksen git, kızmıyorum ki diye höykürdüm. Neyse ben bıdı bıdı pörtledim, dışarıda huzursuz olsun morali bozulsun en azından keyif alamasın, alacaksa da az alsın diye saydırdım bu da korktu istersen eve geleyim dedi, ben de ne halin varsa gör, bidaha istemem ona göre dedim. Peki özür dilerim dedi ama zannımca beni susturmak için söyledi :), gene yapacak gibi geliyor bana. Zaten akşam eve geldiğinde pek bir keyifliydi, çemkirdiklerim boşa gitti heralde:) Ama dediğim gibi eline köfte,sucuk bilmem ne alıp gelmiş.

Akşam yemeğinin üstüne bi de gece bunları yiyo, obezlik sınırında ayıcığım :)

Hiç yorum yok: