9 Mayıs 2011 Pazartesi

Anneler günü süprizi mi dediniz???

Süpriz miii, o da ne???

Bloglara bakıyorum millet karısına çocuğu vasıtasıyla süprizler yapmış, hediyeler orjinal fikirler filan. Ben size anneler günü maceramı anlatayım. Bir gün önceden sevgili kocacık, kahvaltı için biyerler ayarla da anneler günü için oraya gidelim dedi. İyi bakalım dedim, rezervasyon yaptım. Sabahtan kalktık gittik, tıkındık, sonra kocacık "canım karıcım anneler günün kutlu olsun seni seviyorum neye ihtiyacın varsa söyle de alayım" dedi. Allah razı olsun, teklif etti en azından :)))

Dışımdan " Sağol canım, hiçbirşeye ihtiyacım yok, teşekkür ederim çok naziksin" dedim ama iç sesim " Ya kocacım Allahını seversen odun musun, neye ihtiyacım olursa ben gider alırım zaten, param pulum var, mühim olan insanlık, saksıyı çalıştırcaksın süpriz yapıcaksın, hiçbişey bulamazsan(!) çiçek al bari, anlıyorum özel günlerde 2-3 katına sattıkları için gıcık olup almayı reddediyorsun ama bişey yapaydın beeaaaa" diye haykırıyordu.... :))

Sonra ailece havuza gittik, bizim küçük cadı bir tatlı oldu bikinisiyle, laf atmayan kalmadı. Bütün gün boyunca hiç arıza çıkarmadı ve bütün iyiliği üzerindeydi. Sanırım çocuğa malum olmuş, anneler günü münasebetiyle çok usluydu. Havuzdan sonra beraber uyuduk, sonra da akşam yemeği yiyip Behzat Ç.'yi izleyip yattık :)) Benim için gerçekten çok güzel bir gündü, çok mutlu oldum.

Ama laf aramızda, kızımın biraz daha büyüyüp kendi eliyle yaptığı birşeyi (resim, kart vs) ya da elleriyle topladığı papatyaları vermesini dört gözle bekliyorum, hatta hayal ettiğim zaman gözlerim doluyor :))

1 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel bir anneler günü olmuş..hele havuz sefası dünyalara bedel..
seneye anneler gününde 2 yavrun olacak..ne güzel yıllar sonra sana ne güzel şiirler yazacaklar(ağlama...)