29 Eylül 2011 Perşembe

İradesizlik çok kötüüüü

Son 1 haftadır gerek bloglarda gerek internette hamilelikte nasıl az kilo alınabileceği, krizlerle nasıl başa çıkılması gerektiği, doğumdan sonra kilo verme süreci vs gibi şeyleri okuyorum. Detokslar vücudun temizlenmesi gibi şeylere çok takmış ve acaip gaza gelmiş durumdaydım. Örneğin zaten bir hamilenin yapmaması gereken gazlı içeçek içme hadisesi kafama takıldı, her gün kola içen bendeniz 4 gündür hiçbir şekilde gazlı içeçek içmiyorum(soda hariç) ve bundan sonra da hayatımdan tamamen çıkarmak için elimden geleni yapmaya kararlıyım. Dedim ki "hadi kendim için bir iyilik daha yapayım, tatlıyı da hayatımdan çıkarayım". Ama düşündüğüm kadar kolay olmadı. İlk gün yemedim, ikinci gün 1 çatal kek yedim, üçüncü gün de yemedim ammavelakin dördüncü gün yani bugün herşeyi batırdım. Öğlen yemekte tulumba tatlısı çıktı, canım okadar çekti ki dayanamadım 2 tane aldım bi plastik tabağa, en azından ara öğün olarak yerim kudurucam yoksa diye düşündüm. Getirdim masama koydum sonra biraz hava alayım diye yürüyüşe çıktım, bi marketten meyve alayım diye düşünüp girdim. Girmez olaydım, 1 tane gofret, 1 paket de içi çikolatalı olan bisküvilerden aldım (eti tutku). Koşar adım işyerime döndüm, kendimi mutfağa atıp çay hazırladım ve 2 tane tulumba tatlısı, 1 paket gofret ve 6 adet bisküviyi peşpeşe lüplettim. Çook pişmanım çok mutsuzum. Halbuki gayet iyi durumdaydım sabah, aklımda bile yoktu tatlı yemek, bu kudurma kendinden geçme hadisesi de nerden çıktı anlayamadım. Netten bulduğum bilgilere göre 2 adet tulumba 90, 1 paket gofret 241 ve 6 tane bisküvi 250 civarında kaloriye sahip. bir anda 600 kalori :(( üstelik de öğlen yemeğimi gayet(!) güzel yemiştim.

Kusmak istiyorummmm :(

4 yorum:

Tontirik Tarifler dedi ki...

irade meselesi bu işler..kendini suçlama ve üstelik sen bir hamilesin,aşeriyorsundur..:)
ben de bugün sigarayı ve gereksiz yere çokça içtiğim çayı bıraktım :)Çok ama çok zorlanıyorum ..

Unknown dedi ki...

annesi ,bebişin canı istemiş belli ki, hadi anne yaramazlık yapalım demiş..
afiyet bal , şeker olsun
not:bunu diyen kadın 98 kg ona göre ciddiye al:)))

Fatma dedi ki...

Yemişsiniz olmuş bitmiş, afiyet olsun, bebişe yarasın. Böyle anlarda kendinizi üzmeyin ertesi gün telafi edin, o dediklerinizden yemeyin. Böyle bir şey yaparsam o hafta sınır koyup daha dikkatli beslenerek çözüyorum ben:)

mariposa dedi ki...

Kendimi teselli etmeye çalışıyorum ve aldığım yarım kiloyu vermeye çalışıyorum. Doktor yarın beni fırçalayacak kesin:)

Bu arada hoşgeldiniz fadiş :)