24 Ekim 2011 Pazartesi

Kara bulutlar neden dağılmıyor?

Şehit haberlerine içim yandı. Önce hiçbişey yazamadım, konuşamadım boğazıma düğümlendi herşey. Ben okumaya dayanamadım, evladını kaybedenler ne yapıyor, nasıl katlanıyor diye düşüncelere daldım. Karnımdaki doğmamış bebeğime bişey olursa paranoyaları yaşarken dağ gibi evladının ölüsünü teslim almk nasıl bir acıdır Yarabbim. Kimbilir nasıl öldü yavrucaklar, yandılar mı parçalandılar mı çok mu acı çektiler yoksa bir kurşun bitiriverdi mi herşeyi acaba? Haberleri okuyup işyerindeyim demeden zırıl zırıl ağladım.

Şimdi de yetmedi, biryığın vatandaşımız enkaz altında can verdi. Karım, 4 aylık bebeğim içerde diyen adam mahfetti beni. Gene zırıl zırıl koptum gittim... Bakamıyorum fotoğraflara, düşünemiyorum, sadece üzülüyorum.

Memleketimin üzerinde bir uğursuzluk var, yeter bitsin artık kimseler ölmesin...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

haklısın..aynen katılıyorum..