10 Eylül 2012 Pazartesi

İnsanlıktan çıktım, geri dönmeye çalışıyorum:)

İnsan evladı 1 haftada 5 kilo alabilirmi?? Soruyorum size ey ahali, ben aldım. İçimde küçük bir ayı yavrusu değil kocaman bir ayı ordusu besliyormuşum da haberim yokmuş. Ben biliyordum kendimi. Yiycem dedim, bi hafta yiycem dönüşte 1 hafta detoks yapıp 2 haftalık gecikmeyle listelerime geri dönücem. Var ya Allah sizi inandırsın yemediğim şey kalmadı, ooh sefam olsun diye diye yalayıp yuttum ne varsa. Zihnime öyle bir yerleştirmişim ki, burada herşey serbest dönüşte eski usul devam edicem, 2 kilo alsam onu da veririm diye, çook rahat bir şekilde hiç vicdan aabı duymaksızın götürdüm tatlıları :)

Eve cumartesi öğlen döndük. Donuma kadar soyunup korka korka tartıya çıktım, abovvvvv diye hiç kullanmadığım bir ünlem sözcüğü ağzımdan çıkıverdi :) 68,5 ile terk ettiğim bu diyarlara 73,5 ile dönmüşüm. Başım döndü dizlerim titredi fenalaştım. Bi de baktım koca bey kıs kıs gülüyo, "ben dediydim sana bu yemeyle 2 kiloda kalmazsın en az 4 çakarsın diye" benle dalga geçiyo. Allahtan o an elimin altına odun, sopa vs bişey geçmedi vallahi cinnet geçirip koca katili olacaktım. Sonra aklıma bişey geldi. Yaklaş yavrucuuum diye ürkütmeden tartıya doğru çektim, son bir hamleyle tartıl çabuk diye höykürünce ikiletmeden tartıya zıpladı.

Ta taaaaam, koca bey de 4 kilo almış:) Ferahladım, yalan yok. Aklım başıma gelir gelmez planımı yaptım. Pazartesiyi beklemeden pazar güvü detoksa başladım. Cumartesi sabah açık büfede nası yediysem en son öğlen 1 de uçakta 1 dilim kek yemiştim, onunla çok acıkmadan akşama kadar durdum, akşam da kefirle meyve yiyip yattım. Pazar günü de az yedim, bu sabah kalktığımda 70,8e düşmüşüm. Evet vücudum su attı ama ne yedim ne kadar tuzlu yedim de bu kadar su tutmuşum siz düşünün:) Kaldı 2,3 kilo, yani bu kadar sonra Ankaradan gitmeden önceki kiloma dönebilicem. Bu detoksla 1 haftada 2 kilo verebilirim diye tahmin ediyorum, daha önce öyle olmuştu çünkü. Bakalım, dayanabilcekmiyim diye sormuyorum kendime çünkü dayanıcam, tatlı vs tırtıklamak yok, aklım başıma geldi, 1 senelik tatlı hakkımı sanırım kullandım:)

Koca bey de bana inat olsun diye midir nedir yedikçe yemeye devam ediyor ama 1 hafta sonra aklı başına gelir:))

Son sözüm;
İyiki bi tatile gittik anasını satiiim... Herşey dahil tatil bana yaramıyor:(((

4 yorum:

... dedi ki...

uzulme:(((
benim de cok moralim bozuk. ben de butun hafta detoks yaptim, 2 kilo verdim. haftasonu piknige gittim. bu sabah tartildim, o kiki kiloyu geri almisim. o kadar uzgunum ki anlatamam.
dmekki bi hafta yesem kac kilo alicam kim bilir:(
cok uzgunum yaa, resmen dumur oldu:(

mariposa dedi ki...

Yok canim dumur olma sakin cunku seninki gercekten gecici bi durum. Sen ki 20 kilo vermis birisin iki kilonun lafi mi olur bi haftana bakar canim benim.

... dedi ki...

geri dondun mu?
yoksa yine surpriz mi yapacaksin. :)

mariposa dedi ki...

Döndüm :) Ayrıntısı yukarda :)