12 Ekim 2012 Cuma

82.Gün- Yılbaşına kadar geri sayım yapıyorum...

Ayol siz yaparsınız ben geri kalır mıyım hiç?? Sevgili Skinny bana kaçıncı günde olduğumuzu söyledi de geç olmadan trene ben de atladım:))) Cuma günü münasebetiyle çalışmaya ara verdim ve zayıflama macerasında olanların (bildiklerimi yani) bloglarını okudum. Zannımca çoğu kişi yediklerini yazıyor. Anam ben yazsam burdan uzaya yol olur:)))

Zaman genişliği münasebetiyle düşünüp yazayım;;

Sabah uyanınca- Tarçınlı,limonlu, elma sirkeli sıcak su (her sabah mutlaka yapıyorum)

Kahvaltı(gecikti) Saat 9,45 gibi; 1 domates, bir parça light peynir, 2 dilim light etimek

(Ara öğün atlandı çünkü saat 12,15de öğle yemeği var)

Öğlen; 100 gr civarı ızgara tavuk şiş, bir küçük kase yeşil salata/kırmızı lahana/1 yemek kaşığı zeytinyağlı barbunya(salatanın üzerine ekledim:)


Öğlen yemekten sonra 45 dk yürüyüşşşşşş

1.ara öğün- 14,30 gibi-şekersiz neskafe yanında 4 tane mısır/pirinç patlağı,(aslında burda durmam gerekiyordu ama sonrasına bakar mısınız???)) 2 tane diyet bisküvi,5 badem,2 tane ülker ikram bisküvi, 1küçücük pastane kurabiyesi, serçe parmağım kadar susamlı çubuk (tabi 3,30a kadar 5er dakika arayla yedim)


İkinci ara öğünde 1 küçük elma ile 1 çay bardağı kefir düşünüyorum 5 gibi.


Akşam yazamayacağım. Hafta sonu da evden yazamam ama hafta içi ne yediysem, bu pis boğazımdan ne geçerse sizinle paylaşmayı düşünüyorum. Oha, çüş vs demezseniz sevinirim:))))

Bir de ben hala emziriyorum, bu nedenle hormonlar bi acaip, sütümün çok azalmaması ve besleyiciliğinin düşmemesi için çok kısamıyorum. Ayrıyeten emzirdikten sonra çook acıkıyorum, bende bahane bol yani:)))


Motivasyon anlamında desteğinize, uyarılarınıza, tavsiyelerinize ihtiyacım var, bırakmayın beni de zayıflatınnnn

3 yorum:

SKINNY dedi ki...

emziriyorsan daha sik yemen lazim ama biskuvi yerine meyve yesen hem tatli hem de bol sulu oldugu icin daha cok sut yapar bence..

Adsız dedi ki...

sana iyi hafta sonu dilerim ... sabotajsiz iki gün gecirmeni dilerim ... pazartesi rapor almaya gelecem :) by Meltem

mariposa dedi ki...

Bence de meyve yiyeyim ara öğünlerde, bisküvi ne doyuruyır ne de kesiyor... Diyetgünlüğüm, hafta sonları bende problem, sabotajsız değil normal insan gibi geçirebilmek bile benim için başarı:((