1 Ekim 2012 Pazartesi

Sözümü tuttum :)

Geçen hafta sonu cuma da dahil olmak üzere yaptığım kaçamaklar neticesinde motivasyonumu tamamen kaybetmiş durumdaydım. Çılgıca yedim, ama neden yedim bilmiyorum. Açlık desen değil, hırs desen değil, battı balık yan gitmeyecek demiştim kendi kendime ama yan değil ters yüzdürdüm balığı resmen :) Çok üzüldüm, sonra üzüldüğüme üzüldüm. Ne gerek var kendimi yiyerek yıpratmaya. Ne demiştim, "ben herşeyin en iyisine layığım" E peki neydi yediklerim?? Cips, dondurma, çikolata... Çocuk muyum ben yahu, bozacaksam rejimimi en azından harika, kendim yapamayacağım ve kolay kolay bulamayacağım şeyler için olsun di mi??


Bütün bu karmaşık düşünceler ve moral bozukluğu içinde pazartesi sabah tartıldım ve sonuç 67,8. Yani 300 gramın lafı olmaz caanııııım diye düşünerek evrenin bana ikinci bir şans, yeni bir motivasyon verdiğine inandım. Yeniden güçlendim, yeniden kendimi topladım. Dün akşam da sadece 1 bardak kefir ve 1 elma yiyince sabah 67,2'yi gördüm. Demek ki yeni bir rekor denemesi yapabilirim.Cuma sabahı yani 3 gün sonrasında 66,9'u görmek istiyorum. 66 'nın gül yüzünü göreyim yeter, yani 1 hafta/10 gün de 66yı sabitlemeye çalışarak geçer nası olsa.

57 olucam 57 olucam!! EVREN DUY SESİMİİİİİİİİİİ

3 yorum:

... dedi ki...

Harika!
Boyle bozmaya ve sonucuna can kurban:)
Bakalim cumaya neler olacak, saatlerimizi ayarlayalim:)
Ben saatimi, 10 ekime, carsambaya, 60.0 olarak ayarlamak istiyorum:((((
Olur mu kine?

... dedi ki...

ayarladin mi saatini?
hic ses etmedin?saatinin pili mi bitti yoksa:)

mariposa dedi ki...

Ayarladım ama saat bozuk çıktı:) Biraz kabalaşıcam ama kusuruma bakma, ağzıma s.csınlar beniim:(((
67,0 oldum 100 gr veremedim cünkü yedim şimdi 67,5im. 66,9 olmadan benden ses seda bekleme yavrum, kendime eziyet etmekle meşgul olucam:)