2 Aralık 2012 Pazar

Kutlama yapacaktık dahaaa:(((

Cuma günü işyerinde, herkes bir anda ne kadar zayıfladın demeye başladı, en alakasız tipler bile yorum yaptı yani. Ben de ertesi sabah bi tartıldım 65,4 inanamadım lan ben seni en son 5 sene önce görmüştüüüm. Evde olduğum için buradan cümle aleme ilan edemedim ama inanamadım az daha kassam 64lü rakamı görcekmişim filan diye hayallere bile dalmıştım.

Fakat salak ben herzamanki gibi içine ettim :(( Akşama arkadaşlarla buluşacaktık onların yanında salata diyet kola takılan biri olmak istemiyorum aksine daha da coştum tabi bi şişe de bira içince tam oldu :( Pazar da dombili kocam eve pide söyledi akşam da ben tatlı krizine girip kendime kek pişirince ki hiç yapmam, yapamam, zaten bi halta benzememişti ama ben bayılana kadar yedim, herşey altüst oldu. Bu sabah 67,4 olarak uyandım. 2 günde 2 kilo :(( Kendimi kesesim var.

Eee kendimi yemeye nasıl kaptırdıysam, geçici takılan implant dişimi de yemiş yutmuşum:)) valla ayol, koca diş yok ve ben bunu hiç anlamadım. Gitti 250 lira, bugün bidaha ölçü alınıp yapılcak. Kesin dalga da geçer şimdi benle doktor :))

Hiç yorum yok: