13 Ocak 2013 Pazar

Mevsimlerden Roma başladıııı...

Sabah tartıldım, gene bir haftasonu klasiğinden sonra 68 kiloyum. Her zamanki gibi rejim başlangıcında olduğumdan gazımı almış bulunmaktayım ve ne yedim ne içtim buraya yazmayı planlıyorum.

1,5 domates, 1 kalın dilim az tuzlu hellim, yarım limon ve 1 tatlı kaşığı zaytinyağı ile hazırladığım salatamın yanına 1 dilim kepek ekmeğini lüpleterek saat 9.20de kahvaltımı bitirimiş bulunuyorum. Yanında da yeşil çay tabiki... Ara öğün yapmayıp saat 12.30 civarı öğlen yemeği yiycem.

Böyle sabahtan akşama kadar yazması güzel, akşam olanlar oluyor.Akşama sebze tırtıklamayı planlıyorum.

Allaaaammmmm, şu 12 günü bikere olsun "batırdım" demeden tamamlamasam ne güzel olur:)))



Öğle yemeğinden sonra ekleme yapıyorum; Az kalsın daha ilk günden fire veriyordum, bir arkadaşımın doğumgünü vesilesiyle yemeğe çıktık. Herkes hapur hupur tantunileri götürdü ama benn tavuk ızgara ve yeşillik-soğan-biber vs yedim. Yanına da acıcık lavaş:) Hakkımdır, kendimi bozmuş saymıyorum asla...

3 yorum:

Terazi dedi ki...

Merhaba Mariposa, hadi kolay gelsin :)

Öğleyin zaten ekmek var listede... yani lavaşla bozmuş olmadın eğer makul ölçüde yediysen :)

Fakat akşam ekmek, pilav, makarna, vs. yok ki gecenin zor geçeceğine delalet ediyor :(

Belki ikindide ara öğünü muhakkak yapmak, akşama rahatlatır bünyeyi... Yağsız kek veya poğaça seçeneği var mesela, nefsi köreltmek için güzel fırsat :)Ben poğaça yerine, kepekli sandviç ekmeğinin -büyüklüğüne göre- 1/4 veya 1/2sine az beyaz peynir ve maydanozla sandviç yapıp, yanıma alıyordum.

Şu anda hiç ara öğünü olmayan bir program uyguladığım için, ara öğünlerin geleceği günlerle ilgili hoş planlarım var :))

... dedi ki...

Yok yok, bozmamissin. Icin rahat olsun.
Asil bundan sonra nolacak, ona bakalim.
12 gun, neden 12 gun acaba?

mariposa dedi ki...

Akşam da sebze yemeği sebze çorbası yoğurt üçlemesiyle güzel geçti ama içim kazınınca yemekten sonra 1 dilim (dikdörtgen prizma şeklinde:))) evde yapılmış mısır ekmeği lüplettim. Gene de iyi atlattım napiim ben emzikliyim:))) Anam süt vermesem ne bahane bulucam bu açlıktan fenalaşmalarıma onu da bilmiyorum:)