14 Mayıs 2013 Salı

Kocayı boşamalı mı boşamamalı mı??

Ben ne yapacağım ya, bu adamla nasıl hayatımı geçireceğim. Evli insanlar bekar insanlar gibi davranmaya devam edemezler. Hele iki çocuğu varsa bir insan neden ısrarla eşini huzursuz edecek şeyler yapar?? Ben kaç defa bunun kavgasını verdim, ama iyilikle ama kötülükle anlattım. Olmadı... Ben senin gece 2 den sonra eve gelmeni istemiyorum da kabul de etmıyorum dedim. Anneler gününe kadar herşey güzeldi, 1 haftadır dışarı çıkmıyorum bu akşam çıkayım dedi. Ben de tamam ama saat 1'i geçirme dedim. İkiye kadar esneme payı bıraktım aklımca:) Tabi merak etme dedi. İnandım, sorgulamadım, beklemedim. Gece bebek uyandı, bir baktım saate 3.45. Adam evde yok. Bu nasıl bir mantıktır, arkadaşlarının yanından kalkamamak ne demektir. Saat 4te geldi, zilzurna sarhoş. Bu sefer hiç bağırıp çağırmadım. Ama ondan bir şekilde kurtulmak istediğimi belirttim. Güle güle yenilip yutulmayacak şeyler söyledim. Tam o sırada ezan okundu. Senin yüzünden Allah'a olan inancım azaldı (Tövbeee), Allaha her gün dua ediyorum ya bu adamı ıslah et ya belasını ver diye, ikisini de yapmıyor dedim. Düşünün artık nasıl çileden çıktım. Ertesi gün noooldu biliyo musunuz, hiçbirşey. Hiçbirşey yokmuş gibi davranıyoruz ikimiz de. Mecburi hayatımızı yaşıyoruz, sevgi sözcüğü olmadan. Gıcık kapıyorum artık ona, nefret ediyorum. Geçici mi kalıcı mı bilmiyorum ama gerçekten şu an kocamdan nefret ediyorum ve bir şekilde ondan kurtulmayı diliyorum. Hadi gizlim saklım kalmadı açık açık yazayım Allah belasını versin:) Aldatıyor mu diye de şüpheleniyorum ama olsa nalarım diye tahmin ediyorum. Öküz evlilikten sıkıldı, büyük ihtimalle benden de bunaldı(kısıtlıyorum ya kendisini) eskiye dönüş yapmak istiyo. Beyim gezecek tozacak ben evde çocuk avutacam. Ben çocuklarımı her halukarda büyütürüm ama seni niye çekeyim akılsız. Muhteşem yüzyıl başladı başlayalı herkes kendisini padişah zanneder oldu :)

Salak bana hala ne zaman dukana başlıycaz diye soruyo...

1 yorum:

ömür dedi ki...

Zor zamanlar geçiriyorsun ve hepimiz zaman zaman yaşıyoruz benzer sıkıntıları.son satırda yazdıkların konusunda ne kadar ciddi olduğunu anlarsa belki biraz düzelir.Allah yardımcın olsun canım
sevgiler...