21 Mayıs 2013 Salı

Samsun'a yolculuk

Hafta sonu annanemin ameliyatı sonrasında kendisine bakmak değil ama ziyaret edip görmek ve moral vermek amacıyla 2 günlüğüne Samsun'a gittim. gideceğim ve neticede hasta ziyareti olacağı için çocukları koca beye ( aslında birini babaanneye diğerini annaneye) bıraktım. Cumartesi tam yola çıkacakken koca bey herzamanki gibi arıza çıkardı. Neymiş efendim hasta ziyaretine giderken taa samsuna 2 tepsi börek götürmeyi biliyomuşum da annesine bir geçmiş olsun demememişim. Olay da şu, kayınvalide cuma günü endoskopi oldu, midesinden parça laındı. Tabi biraz sarsılmış. Ben de aradım, uyuduğu için açmadı. Kayınpederi aradım, işte annem nasıl, bişey yapabilir miyim, çok geçmiş olsun diliyorum vs.. konuştum. Yahu cumartesi sabahın köründe bidaha aramalıymışım. Yahu aradım ya işte, niye beni huzursuz etmeye çalışıyosun giderayak. Neyse, biz küs bir şekilde ayrıldık, ili gün de iletişimimiz minimum seviyedeydi. Pazartesi döndüm, beni otogarda karşıladı, hemen yemeğe götürdü bişeyler yapmaya çalıştı ama ben çok gıcık kapmış olduğum için iyiniyetine aynı şekilde karşılık vermedim, veremedim içimden gelmedi. Akşamına gene bir kavga daha patlattık. Senle yaşanmaz diyo bana. Bak hele, bana şans veriyomuş. Bakalım aynı şansı ben sana veriyo muyum. Gece istediğin saatte geleceksin, zilzurna içeceksin, beni sallamayacaksın. Ama ertesi gün iyi davranınca benden de iyi davranmamı bekleyeceksin. Yok öyle yağma...

Gecenin bi körü gene atıştık, ben ona hatalarını söyledim, o bana hatalarımı söyledi. Sonuçta uzlaşamadık:))) İlişkimiz donuk bir vaziyette sürüyor. Haftada bir gün geç gelse ne olurmuş, herkes geç geliyomuş. Herkes arkadaşlarıyla yemeğini yiyip en geç 1 de evde oluyor. Gece 4,5 olmuyor. Hep sustum ama bu sefer susmıycam, kabul de etmiycem. Sonu nereye varırsa varsın. Ben eve 4te gelen kocayı istemiyorum arkadaş. En son geç gelişi ve büyük kavgamızdan sonra bişey yapmadı, bakalım ne kadar sürecek.

Bu arada iki günde 2 kilo aldım, oldum gene 71. Bu nasıl bir pisliktir ya, 10 günde zor verdim 2 günde hoop diye aldım. Biraz önce arkadaşım aradı. O da heo uğraşır, Karatay yaptığını ve acıkmadan 2 ayda 5 kilo verdiğini söyledi. Bakalım planıma Karatay'ı eklemeyi düşünüyorum. 62 olayım da koca bey kudursun...

Not: Samsun'a giderken Ladik tabelasını görünce Özüm aklıma geldi. Canım okuyorsan bi ses ver, aramıza geri dön:))

2 yorum:

Mucize dedi ki...

Merhaba, blogunuzdan incebellinin ve Omurun bloglari vesilesiyle haberdar oldum. Allah yardimciniz olsun, yasadiklariniz zor seyler. Bu stres kiloyuda olumsuz etkiler. Umarim en kisa zamanda hersey yoluna girer.

mariposa dedi ki...

Yoo valla bi vurdumduymazlık mıdır nedir, koca bey artık bana pek stres yaşatamıyo :)) Ben bildiğin yiyiciyim, yemeyi çok severim ondan yani bu durum:)

Ama tabi neticede herşey yoluna girse daha iyi olur.

Ben de sizi takip edicem bundan sonra:) Görüşmek üzere...