29 Nisan 2014 Salı

Yüklerimi atıyorum :))))

EEE hayatımda temizlik yapıyorum ya, yavaş yavaş herşeyi yoluna koyuyorum. Sigarayı bıraktım tekrardan, 1 ay kadar oldu. Botoksumu yenilettim, kırışıklıklarım azaldı :)  Bu dönemde kilo veremedim tabiki ama almadım da, 68-70 aralığında gidip geliyorum herzamanki gibi. Şu kalan 9 kiloyu da versem süper olacak. Nüfus cüzdanımı yenilettim, eski soyadıma kavuştum. Yeni aboneliklerimi yeni ismimle başlatıyorum :) Şimdilik kendi namıma bir sıkıntım yok...

Ama koca bey tekrardan içmeye başladı, iki kere gece 3 gibi kapıma dayandı, ufak çaplı rezaletler oldu filan. şimdi tekrar tedavi olmaya karar verdi :)) İnşallah tamamlarsın dedim ama bilemiyorum, zaman göstericek. Yüzüne karşı onu sevmediğimi, istemediğimi, artık hayatımda ona yer olmadığını, dost/arkadaş olamayacağımızı ama çocuklarımız için seviyeli bir ilişki  kurabileceğimizi belirttim. Ama herşey için erken, daha kendi hazmedemedi, o nedenle hırçınlaşıyor. Zamana bıraktım, eninde sonunda benden vazgeçecek :)

Kilo verme işini de iyice kafaya taktım, dün spor mağazasında bir şort denedim, ay benim bacaklarıma noolmuş öyle, bildiğin dalga dalga duruyo. Çok moralim bozuldu ama çok da hırslandım. Vücudumu çok zorlamamak için sigara bırakma sürecini atlatana kadar rejim yapmayım dedim ama artık rejimden ziyade spora ihtiyacım olduğunu anladım. Bi krem aldım, pazartesiden itibaren artık öğlen araları onu sürüp yürüyüş yapmaya başlayacağım. Buralara uğrayamamıştım ne vakittir ama artık kendimi sizin aranıza katsam, motivasyonunuzdan yararlansam çok iyi olacak :))

Öpüyorum herkesi...

Hiç yorum yok: