30 Ekim 2014 Perşembe

Hayır Barışmadımmmm :)

Bu kadar ara verince ex koca ile barıştım zannettiniz di miii? Yok valla, mutluluğu demeyim ama huzuru buldum. En önemlisi de huzur değil mi zaten? Kızlar pek mutlu, kimsenin arıza çıkardığı yok. Ex koca bey barışalım muhabbetlerini bıraktı ama ara sıra gıcık ediyor. Çocukları ihmal etmiyor, alıp gezdiriyor bazen bir gece de yatılı bakıyor ama anlayacağınız üzere bütün yük benim sırtımda. Gene de çoook iyiyiz maaşalaah. Büyük kız okula başladı, devlet okuluna verdim. Sanırım evde huzur olunca okula başlama süreci de güzel oldu. Ne biliyim ya, herşey yolunda işte...

Aa herşey değil, kilo aldım maalesef :( 71-72 aralığındayım. Rejim yapamaz oldum. Spor yapmak istemez oldum. Üşenme değil, resmen yapmak istemiyorum neden bilmem. Bu konuda kafa şişirmiycem, yedim aldım. Demek ki rahatlık batıyo bana :))


4 yorum:

SKINNY dedi ki...

Yazmana çok sevindim. Bende barıştığını düşünmüştüm yazmayınca sonra da belkide daha önemli sıkıntılarım var diye düşündüm. Ben ise hala aynı evde iki yabancı gibi yaşamaya devam ediyorum. Durumum çok acıklı aslında. Kiloların en kısa zamanda gitmesi dileğiyle..

mariposa dedi ki...

Çok şükür önemli bir sıkıntım yok, yalnız hayat pek huzurluymuş valla. Senin için hayırlısını diliyorum, belki hala umut vardır da bir şekilde kaderinde ayrılmak yoktur.

72 oldum, depresyona girersem kocadan ayrıldığım için değil bu kilolar yüzünden giricem...

Sulemcafe dedi ki...

Hos geldin.
Havalarda soguyunca insanin hic hareket edesi gelmiyor ama kendimizi zorlayalim.

Kendini güzel kiyafetler icinde düsün,zayiflik resimlerine bak.Belki Motive olursun.Sevgilerle.

Terazi dedi ki...

Nasılsın Mariposa?